On the go
Εκπαιδευτές
Μπετίνα Παυλή,
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Θεοδώρα Παπαμιχαήλ,
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Διάρκεια
1 μήνας
Kόστος
179 ευρώ
Περισσότερες Πληροφορίες
Μπορείτε να δείτε ένα δέιγμα του μαθήματος εδω
Εισαγωγή
Το σεμινάριο "Εισαγωγή στο Autocad 2010 2D" διοργανώνεται από την ειδικευμένη εταιρεία υψηλής τεχνολογίας Digital Academy που δημιουργήθηκε από την Ομάδα Εισηγητών του Εργαστηρίου Τεχνολογίας Πολυμέσων του ΕΜΠ. Πρόκειται για ένα εντατικό σεμινάριο που πραγματοποιείται μέσω της μεθόδου της Τηλεκπαίδευσης δίνοντας στον εκπαιδευόμενο την ευελιξία να παρακολουθήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης της ψηφιακής σχεδίασης μέσω Autocad από οποιοδήποτε χώρο και οποιαδήποτε χρονική στιγμή, μέσω Internet.
Το σεμινάριο οργανώνεται σε 10 ενότητες, ολοκληρώνεται σε διάστημα 4 εβδομάδων και αντιστοιχεί σε 140-160 ώρες μαθήματος.
Θεματικές Ενότητες
Το σεμινάριο δομείται σε 10 βασικές θεματικές ενότητες:
1. Εξοικείωση με το περιβάλλον εργασίας του προγράμματος
Η ενότητα αυτή αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη γνωριμία με το πρόγραμμα. Δίνονται δηλαδή οι κατευθυντήριες γραμμές για τη διαχείριση των επιλογών του προγράμματος και επεξηγούνται οι βασικές έννοιες και λειτουργίες του προγράμματος.
2. Χρήση των βασικών εντολών και γραμμών εργαλείων
Στην ενότητα αυτή γίνεται εισαγωγή στη χρήση των εντολών και στη διαχείριση των γραμμών εργαλείων.
3. Κατηγοριοποίηση εντολών – Εντολές μορφοποίησης και επεξεργασίας
Οι εντολές διαχωρίζονται ανάλογα με την επιθυμητή προς εκτέλεση εργασία. Ο εκπαιδευόμενος είναι πλέον σε θέση να διεκπεραιώσει μία απλή συνθετική σχεδιαστική εργασία.
4. Εξειδικευμένες εντολές σχεδίασης
Με το πέρας της ενότητας αυτής ολοκληρώνεται η παρουσίαση των εντολών που αφορούν στη σχεδίαση αντικειμένων.
5. Εξοικείωση με τη σχεδίαση σε επίπεδα (layers)
O εκπαιδευόμενος εισάγεται στη λογική των επιπέδων σχεδίασης, που είναι σημαντικά για τη σωστή οργάνωση και εκτύπωση του σχεδίου.
6. Δημιουργία block, εισαγωγή και επεξεργασία αντικειμένου και διαγράμμιση
Η ενότητα αυτή αφορά στην ομαδοποίηση των σχεδιασμένων αντικειμένων για το βέλτιστο χειρισμό τους, στην εισαγωγή άλλων αρχείων και στη διαγράμμιση των σχεδιασμένων αντικειμένων.
7. Διαστασιολόγηση σχεδίου
Εισαγωγή διαστάσεων και επεξηγήσεων και επιλογές μορφοποίησής τους.
8. Εισαγωγή κειμένου και πινάκων
Στην ενότητα αυτή περιγράφονται οι επιλογές εισαγωγής κειμένου και πινάκων και μορφοποίησής τους.
9. Επιλογές εκτύπωσης του αρχείου
Επεξήγηση δυνατοτήτων και διαφορετικών μεθόδων εκτύπωσης της εργασίας μας.
10. Συνεργασία του autocad με άλλα προγράμματα
Στην τελευταία ενότητα περιγράφονται οι επιλογές αποθήκευσης του αρχείου έτσι ώστε να είναι δυνατή η επεξεργασία του μέσω άλλων σχεδιαστικών προγραμμάτων.
Μεθοδολογία
Σύμφωνα με το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα, η ύλη κατανέμεται σε 10 εκπαιδευτικές ενότητες που αντιστοιχούν σε 15 διδακτικές εβδομάδες. Κάθε ενότητα συνοδεύεται από την αντίστοιχη άσκηση – σχέδιο με σκοπό την αφομοίωση της διδακτέας ύλης. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με ένα τελικό διαγώνισμα. Το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης βασίζεται στην τελευταία έκδοση του ελεύθερου λογισμικού (open source) Moodle, το οποίο υλοποιείται στην προγραμματιστική πλατφόρμα PHP & MySQL. Τα ηλεκτρονικά μαθήματα φιλοξενούνται σε ιδιόκτητους servers ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής.
Μετά το σεμινάριο
Στις μέρες μας, έχει επικρατήσει η ψηφιοποίηση της σχεδίασης και το Autocad γίνεται απαραίτητο εργαλείο στα χέρια των μηχανικών οποιασδήποτε ειδικότητας. Με την περάτωση του σεμιναρίου ο εκπαιδευόμενος μπορεί να απασχοληθεί σε θέσεις που αφορούν στην ψηφιακή σχεδίαση αρχιτεκτονικών, μηχανολογικών, στατικών, τοπογραφικών, ενεργειακών και άλλων μελετών, καθώς και να χρησιμοποιήσει την παρεχόμενη γνώση στη βελτίωση της αποδοτικότητας της εργασίας του.
Σκοπός του σεμιναρίου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση με την ψηφιακή σχεδίαση μέσω του προγράμματος Αutocad 2010, το οποίο είναι ένα από τα πιο βασικά προγράμματα σχεδίασης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Βασική επιδίωξη είναι ο εκπαιδευόμενος να είναι σε θέση να φέρει εις πέρας ένα ολοκληρωμένο αρχιτεκτονικό ή μηχανολογικό σχέδιο δύο διαστάσεων, έχοντας μία σφαιρική γνώση και αντίληψη των δυνατοτήτων του προγράμματος. Με τη μέθοδο αυτή κατανοεί τις βασικές έννοιες και λειτουργίες της ψηφιακής σχεδίασης έτσι ώστε να τις προσαρμόσει στις δικές του ανάγκες.